dijous, 9 de març del 2017

EL QUE MÉS M'AGRADA DE L'ESCOLA


Els nens i nenes de Cicle Inicial i l’escola


L’escola planteja en els alumnes un gran nombre de noves exigències, hàbits d’estudi, comportament adient,

adquisició de coneixements ...

Però també és el lloc on, a través del contacte amb els companys, aprenen a compartir i a ser més sociables.

Per a ells  l’escola és molt important i la seva senyo la millor.

Aquí us presentem una enquesta i els resultats.


El que més m’agrada de l’escola

1)       Els meus companys i companyes:

-Sense ells la classe està buida.

-M’estimen.

-Jugo amb ells.

-Compartim.

-Donen alegria.

2)       Les professores:

-Són carinyoses  simpàtiques, amables, boniques i divertides.

-M’ensenyen i m’ajuden.

-M’escolten.

-Es preocupen per mi.

3)       El pati:

-Estem tots junts.

-Ens ho passem molt bé.

-Juguem a futbol.

4)       Educació Física:

-Fem jocs divertits.

-Entrenem i ens posem forts.